Din egen safari med privatchauffør til Sharkati, fugleforskerens sydafrikanske reservat

BIOtravel annoncebillede2

Rejs når det passer dig og få din egen privatchauffør. Dette er et unikt tilbud, som ingen andre på markedet tilbyder. Turene er populært hos par, familier og grupper, som vil rejse selv, ønsker et godt og gennemprøvet arrangement til en fornuftig pris og som værdsætter flexibilitet i dagsprogrammet. Sharkati, som ligger i det malariafri UNESCO Reservatet Waterberg i Limpopo, har lodge, gæstehuse, pool frodig have og en personlig betjening. Fantastisk natur, over 300 fuglearter, masser af vilde dyr. Daglige guidede bilsafaris og walks er inkluderet, egne gåture er tilladt. Endvidere udflugter til to fantastiske nationalparker, township, landsbyskole, regeringsbyen Pretoria mm. 10/11 dage 17.000/19000 kr/person all-inklusive. Biologer/medejere Jørgen Rabøl og Danna Borg, www.biotravel.dk tlf: 24849392/61436963

Malariafri safari til fugleforskeren Jørgen Rabøls sydafrikanske reservat

BIOtravel annoncebillede

Gør som mange andre fuglefolk: tag med super-engagerede biologer på en anderledes og personlig safari til Sharkati i UNESCO Reservatetet Waterberg i Limpopo. Grupper på max. 12 personer, 3 årlige ture. Eller vælg individuelle ture m/egen privatchauffør på andre tidspunkter. Fantastisk natur med over 300 fuglearter og masser af vilde dyr. Hyggelig lodge med gæstehuse, pool, frodig have. Netfangst, bushwalks, safaris, natur/fugleforedrag, fuglelister mm. Du må gerne gå egne ture i reservatet. Endvidere mange ture til nationalparker, RAMSAR-område, township, landsbyskole, meteoritkrater, World Heritage Site mm. Medlem af Rejsegarantifonden. 12- og 15-dage all-inclusive: 18.990 og 23.990, nov og feb. Turledere: biologer & medejere Jørgen Rabøl og Danna Borg, www.biotravel.dk tlf: 2484 9392/6143 6963

Mandøvej 4, Vester Vedsted - ved Nationalpark Vadehavet

Mandøvej 1

Lokaliteter som Mandø, Gl. Hviding Engsø, Rømø, Kammerslusen og hele Ribemarsken inden for rækkevidde. Ældre hus i landsbyen Vester Vedsted ved Ribe udlejes på ugebasis. Huset ligger dejligt med 800 meter til Vadehavet og det helt nye Vadehavscenter, hvorfra traktorbussen til Mandø afgår. Huset har 4 soveværelser med 7 gode sovepladser. Dejlig ugeneret indhegnet have, terrasse og adgang til wi-fi, opvaskemaskine, brændeovn mm. Hund er tilladt. Pris 2900,- pr. uge plus forbrug.